П`ятниця, 19.04.2024, 06:18 | RSS | Приветствую Вас Гість
Главная | Регистрация | Вход
Створення
Просування
Оптимізація
Ми переїхали!!!
Нова адреса сайту http://buildsait.pp.ua/
Главная
Меню сайта
Категории раздела
Підготовка до створення сайта [8]
Добре спроектований проект, буде створити простіше та швидше. Сюди відноситься: вибір тематики сайта, практичні поради для початківців і ін...
Установка програм [9]
Список необхідних програмних інструментів для створення web-проектів (сайтів). Інструкції по установці програм і посилання на дистрибутиви.
Приклад створення web-сайту [12]
Опис практичного прикладу створення конструкції web-сайту. Практичний приклад створення web-сайту.
Хостинг і домен [7]
Поняття хостингу і домену. Опис видів хостингу, їх порівняння і правила вибору оптимального хостингу. Як правильно підібрати ім'я домену...
Оптимізація web-сайту [7]
Оптимізований під пошукові системи web-сайт забезпечує високі позиції, швидку індексацію сторінок і, як результат, більшу кількість відвідувачів.
Розкручення web-сайту [9]
Опис основних видів і способів розкручення web-сайту. Опис різноманітних факторів, які впливають на позицію отриманих сторінок web-сайту при пошуковому запиті.
Заробіток web-майстра [6]
Опис основних видів заробітку web-майстрів, власників сайтів. Опис деяких партнерських програм, спосіб їх ефективного використання.
Joomla, Drupal, Wordpress [3]
Статті про CSM Joomla, Drupal та Wordpress
Joomla [4]
Матеріали пов'язані з використанням Joomla
Wordpress [1]
Матеріали пов'язані з використанням Wordpress
Drupal [1]
Матеріали пов'язані з використанням Drupal
Поиск
Наші спонсори
Тут може бути розміщена Ваша реклама

Главная » Статьи » Хостинг і домен

Поради як вибрати хостинг
   Перш за все давайте визначимося, для кого написана ця стаття. В основному вона буде корисна для новачків, які вирішили розмістити свій сайт у мережі, але не впевнені, кого вибрати як хостера. Матеріал буде також корисним і досвідченим користувачам. Ми не намагаємося нав'язати комусь свою думку. Ми лише описуємо проблеми при виборі та їх розв'язання. Остаточне думку, звичайно ж, за Вами.

1. Кого вибрати?
   Зараз ринок хостингу переповнений численними пропозиціями. Пропозиція в основному перевищує попит у кілька разів. І в боротьбу за клієнтів вже включаються не тільки ціни, а й якість і сервіс. Щодня з'являється кілька нових хостерів і стільки ж безслідно зникає. Як же вибрати серед всіх компаній ту, яка не обдурить Ваших надій і вирішить всі Ваші конкретні завдання? Саме про це тут і піде мова.
   У багатьох випадках, на жаль, клієнта привертають лише дешеві ціни і він «біжить» купувати хостинг за мінімальною вартістю. Як правило, він стає розчарованим в сервісі свого хостера в перші ж дні. В основному такі низькі ціни ставлять реселери, щоб, як висловлюються деякі з них, отримати додаткову копійку на пиво. Природно багато хто з них не працюють всерйоз і хостинг для них як хобі, яке можна закинути в будь-який момент. Чому в них такі низькі ціни, однозначно: для оформлення і створення юридичної особи (компанії) потрібно зробити певні витрати, плюс витрати на отримання ліцензії, оренди офісу, видача заробітної плати робочого персоналу та ін Виходячи з цього, компанія повинна забезпечувати належний рівень сервісу , якість послуг, інакше вона не окупить свої витрати, що веде до підвищення ціни. Реселер ж витрачає гроші на рекламу, реселлерський пакет і в деяких випадках - на дизайн сайту. Ось чому ціни у нього низькі, що найчастіше позначається на якості послуг. Але багато клієнтів, як відомо, купують хостинг за принципом «Навіщо платити більше за ті ж можливості?». Свою помилку він усвідомлює тільки після першого серйозного спілкування зі своїм новим хостером. Як правило, витративши купу нервів і часу після всього цього, клієнт переходить до тієї компанії, над цінами якої він сильно обурився в перший раз. Звичайно, є і хороші, відповідальним реселери. Зрештою реселлерський акаунт дозволяє на початковій стадії уникнути витрати грошей на дорогий сервер. Багато відомих зараз хостери були раніше посередниками. У деяких випадках реселлер в змозі запропонувати часом послуги та сервіс кращий усталеною компанії, тому що йому, на відміну від великої компанії, дорогий кожен клієнт. Рекомендується купувати хостинг у компанії середньої величини або якщо вже у реселера, так у хорошого, перевіреного.
   При виборі зверніть особливу увагу на грамотне оформлення сайту з технічної точки зору. Напишіть хостеру листа з питанням, обговоріть всі тонкощі. Запитайте, чи можливе укладення договору та безготівкова оплата, якщо Ви представник юридичної особи. Обов'язково ознайомтеся з правилами розміщення сторінок та хостингу. Це допоможе уникнути багатьох проблем. Рекомендуємо перевірити і аптайм хостера (хороший показник не менше 99.5%). Якщо Вам сподобалися ціни хостера, але не впевнені в його якості, попросіть його дати Вам гарантію повернення грошей протягом 2-3 днів або хоча б надати тестовий період. І пам'ятайте, ціни ще не все, якість набагато важливіше!

2. Технічна підтримка.
   При виборі хостингу і після не варто оцінювати хостера тільки по швидкості відповіді на Ваше запитання. Не треба починати анти-PR кампанії проти нього, якщо Ви не отримали відповіді на Ваше питання протягом 30-40 хвилин. Пам'ятайте, що Ви не єдиний клієнт, і що у служби підтримки можуть бути ще інші прохання, допомогти у вирішенні тих чи інших проблем. Крім цього, відповідь на Ваше питання може зайняти певний час. Судити варто не по швидкості відповіді, а за якістю. Скажіть чесно, що було б Вам приємніше, отримати коротку відповідь (суть якого Ви можете так і не зрозуміти і написати лист заново або почати самому шукати) в 1-2 рядках на Ваше питання протягом 15 хвилин або детальний повну відповідь з поясненнями протягом години? Звичайно, швидкість відповіді теж має свої плюси, але в багатьох середніх компаніях працює в супорті 1-2 людини, тому скаржитися на трохи спізниться лист не потрібно. Головне кінцевий результат. На багатьох сайтах кожен з нас зустрічав горду рядок «Цілодобова технічна підтримка». Насправді ж лише мала частка компаній, яка має багато клієнтів, здатна забезпечити цю послугу, та й потреба в ній виникає вкрай рідко в декількох клієнтів.

3. Необмежений трафік.
   Про це можна говорити днями. Взагалі необмеженого трафіку не існує в природі. Погодьтеся, ніхто не дозволить спожити 1 Тб трафіку, заплативши за нього всього 1 $. У багатьох випадках потрібно дотримання співвідношення між російським трафіком і закордонним або вхідного-вихідного трафіка. Було багато випадків, коли клієнт ставав невигідним хостеру, і він просив його перейти на більш дорогий тариф або відмовитися від послуг. Виходячи з практики, можна сказати, що 1 клієнт з 10 в змозі використати всі виділене йому дисковий простір і трафік (якщо не хостити, звичайно, файлових архівів).

4. Панель управління.
   Вибирайте по можливості хостерів, у кого встановлені популярні панелі управління. Вони багатьом полегшать Ваше життя. Найбільш улюблені з них cPanel, DirectAdmin, Plesk, ISPManager і пр. Я б особисто порекомендував cPanel c Fantastico починаючим користувачам, тому що вона дозволяє на повну силу працювати з віртуальним сервером без додаткових знань Unix, а також містить більше 45 встановлених скриптів. Друге місце займає DirectAdmin, теж потужна та гнучка система.

5. Реселерам.
   Якщо Ви плануєте почати продавати хостинг, радимо спершу купити реселлерський аккаунт. Відразу попросимо визначитися зі своїми цілями і аудиторією. Якщо Ви не плануєте займатися цією справою серйозно, краще не починати. Буваючи в мережі два три рази на день за 20 хвилин Ви навряд чи зможете забезпечити належний рівень сервісу і вирішити питання клієнтів. Справа хостингу відповідальна, вимагає багато часу і хоча б мінімальне знання інтернету і його технічних аспектів. І все ж, якщо Ви твердо вирішили зайнятися цією справою, дерзайте, тільки головне не «кидайте» клієнта не напризволяще після оплати послуг. Цим Ви забезпечите собі назавжди негативну репутацію.
   Визначиться чітко і з Вашим хостером. Рекомендуємо обов'язково купити тариф з підключеним оверселлінгом (Overselling - можливість реселерам перепродувати трафік або дисковий простір, тобто якщо у Вас є 10 GB дискового простору, то Ви можете продати, наприклад, 20 хостинг облікових записів, кожен з яких може мати по 5 GB дискового простору, але за умови, що місце і трафік, використані всіма обліковими реселлера фізично не буде перевищувати зазначений у тарифному плані розміру, обов'язково власні неймсервера, повну анонімність і можливість апгрейда. При складанні своїх тарифних планів переконайтеся, що Ви зможете надати клієнтові саме ті можливості, які вказали у Вас. Я сам зустрічав реселлерів, які пропонують 1.5 Gb місця і 25 Gb трафіку, маючи під своїм розпорядженням рівно в два рази менше. Будьте завжди чесні, ввічливі, організуйте гарну рекламну кампанію і Ви будете мати успіх.

6. Підсумок.
   Ну і під кінець статті представляємо Вашій увазі деякі важливі поняття, які потрібно знати для управління сайтом.
  • Home directory - домашня директорія - це місце, куди треба завантажувати файли, які повинні бути доступні через інтернет. Файли, що знаходяться поза цією директорії не будуть доступні через мережу. Ім'я домашньої директорії www або public_html.
  • Path to something - іноді при інсталяції потрібно вказати повний шлях до директорії, куди встановлюється даний скрипт (як, наприклад, в адресному рядку Windows C:\WINDOWS\system). Для хостингу MediaGate це / home / domain / www / directory.
  • PHP - широко використовується мова програмування. При інсталяції скриптів на мові PHP звичайно знадобиться вказати адресу домашньої директорії та інформацію про базу даних MySQL.
  • MySQL - зручна база даних, яка зберігає інформацію в спеціальних таблицях (table).
    • При використанні MySQL доведеться зіткнутися з такими критеріями:
    • MySQL host - зазвичай для багатьох серверів прописується localhost.
    • Database name - ім'я бази даних. На нашому хостингу воно має вигляд domain_dbname тобто для домену armhosting.net ім'я буде мати вигляд armhosting_mysql або armhosting_chat.
    • Database username - логін для бази даних (в нашому випадку armhosting_user).
    • Password - пароль до імені користувача.
    • Table prefix - це поле зазвичай заповнювати не потрібно, тому що кожен скрипт зазвичай використовує власний префікс.
  • Perl - Потужний і складна мова програмування, що володіє широкими можливостями. Увага! Скрипти на базі Perl потрібно встановлювати тільки в спеціальну директорію, яка називається cgi-bin, cgi і має шлях виду / home / username / www / cgi-bin.
  • Path to per - шлях до Перл. У нас - / usr / bin / perl
  • Sendmail - програма для відправлення листів через інтернет. Зазвичай використовується з Perl. Sendmail має шлях / usr / sbin / sendmail.
  • CHMOD - в системі Unix кожен файл має спеціалние атрибути, що встановлюють права різних користувачів на читання, запис, виконання файлу. CHMOD зазвичай встановлюють з FTP клієнта. Команда може мати вигляд CHMOD, change attributes. Для. l і. cgi ставлять 755.
  • FTP-File Transfer Protocol - Система для закачування файлів на сервер. Використовуються спеціальні FTP-клієнти наприклад CuteFTP
  • FTP host - адреса FTP сервера. На сервері domain.ru.
  • FTP username, password - ваш логін і пароль до сервера.
   Нагадуємо, що файли, які повинні бути доступні через браузер, повинні бути встановлені тільки в домашню директорію.
Категория: Хостинг і домен | Добавил: defaultNick (01.02.2010)
Просмотров: 992 | Теги: розміщення сайту, Хостинг, створення сайти, вибір хостингу
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz