Вівторок, 23.04.2024, 13:18 | RSS | Приветствую Вас Гість
Главная | Регистрация | Вход
Створення
Просування
Оптимізація
Ми переїхали!!!
Нова адреса сайту http://buildsait.pp.ua/
Главная
Меню сайта
Категории раздела
Підготовка до створення сайта [8]
Добре спроектований проект, буде створити простіше та швидше. Сюди відноситься: вибір тематики сайта, практичні поради для початківців і ін...
Установка програм [9]
Список необхідних програмних інструментів для створення web-проектів (сайтів). Інструкції по установці програм і посилання на дистрибутиви.
Приклад створення web-сайту [12]
Опис практичного прикладу створення конструкції web-сайту. Практичний приклад створення web-сайту.
Хостинг і домен [7]
Поняття хостингу і домену. Опис видів хостингу, їх порівняння і правила вибору оптимального хостингу. Як правильно підібрати ім'я домену...
Оптимізація web-сайту [7]
Оптимізований під пошукові системи web-сайт забезпечує високі позиції, швидку індексацію сторінок і, як результат, більшу кількість відвідувачів.
Розкручення web-сайту [9]
Опис основних видів і способів розкручення web-сайту. Опис різноманітних факторів, які впливають на позицію отриманих сторінок web-сайту при пошуковому запиті.
Заробіток web-майстра [6]
Опис основних видів заробітку web-майстрів, власників сайтів. Опис деяких партнерських програм, спосіб їх ефективного використання.
Joomla, Drupal, Wordpress [3]
Статті про CSM Joomla, Drupal та Wordpress
Joomla [4]
Матеріали пов'язані з використанням Joomla
Wordpress [1]
Матеріали пов'язані з використанням Wordpress
Drupal [1]
Матеріали пов'язані з використанням Drupal
Поиск
Наші спонсори
Тут може бути розміщена Ваша реклама

Главная » Статьи » Оптимізація web-сайту

Meta-теги
    Meta-теги необхідні вам у будь-якому випадку. Якщо ви хочете, щоб пошукові роботи заносили у свої бази більш докладну інформацію про ваш сайт і могли з набагато більшою точністю віднести ваш сайт до тієї або іншої тематики використовуйте meta-теги

    Meta-теги діляться на дві групи:
    HTTP-EQUIV - Впливають на формування заголовка документа й визначають режим його обробки. Це означає, що даний тег призначений не для пошукової системи, а для керування браузером.
   NAME - Містять текстову інформацію про документ, його автора й деякі рекомендації для пошукових машин. Наприклад: Robots, Description, Keywords, Author, Copyright ("ім"я") визначає, за що саме даний тег відповідає. Довжина кожного поля "content" (зміст тега) обмежена 1024 знаками, включаючи пробіли й знаки припинання.

Увага Усі meta-теги включені в код сторінки й чим їх більше, тим більше обсяг сторінки, а, отже, більший час завантаження сторінки. Звичайно, пошукові системи використовують обрізані до певної довжини значення цих полів
   Як виглядають meta-теги для поточної сторінки сайту можна подивитися, клацнувши правою клавішею на сторінці й вибравши "Перегляд HTML-Коду" (для браузера Internet Explorer) або "вихідний текст" (для браузера Opera).

    Meta-теги використовуються для опису властивостей html документа й повинні перебувати в рамках тегу <head>. Якщо в документі використовується тег <title>, то meta-теги рекомендується вставляти в документ після нього. Meta-теги мають дуже широку функціональну спрямованість. Meta-теги можуть ідентифікувати авторство html документа, його адресу і як часто він обновляється. Пошукові системи використовують meta-теги для індексації й формування заголовків html документів

   Як бачимо, Meta-теги - це частина програмного коду веб-сайту, що не відображається на екранах монітора. У принципі, Meta-теги - це необов"язкові атрибути, розміщені в заголовку сторінки, які містять, наприклад, опис сторінки, ключові слова сторінки, інформацію про автора. Meta-тегів існує велика кількість (кілька десятків), але, найчастіше, використовуються, як правило, лише трохи meta-тегів

   Приклади популярних meta-тегів:
   <meta name="description" content="опис сторінки">
   <meta name="Keywords" content="ключові слова через кому">
   <meta http-equiv="pragma" content="no-cache">
   <meta name="author" content="автор">
   <meta name="copyright" content="авторські права">


   Але найважливішими й основними із всіх тегів є тег <title> і meta-тег Description (тег опису). Хоча тег <title> не відноситься до meta-тегів, з погляду оптимізації пошукових систем, він є самим значимим на сайті, meta-тег Description виступає другим по значимості. Meta-тег Keywords (тег ключових слів) на третьому - використовується пошуковими машинами для оцінки релевантності.

   Як ми вже знаємо, вся інформація, прописана в документі, крім тегу <title>, видима тільки роботам пошукової системи й не видима відвідувачам вашого сайту. Серед тих, хто використовує meta-теги Keywords і description, дуже часто зустрічається помилка - на всіх сторінках сайту розміщуються однакові по змісту meta-теги. Цього робити не треба, кожна сторінка- це унікальна особистість і не буває однакових характерів

   Що таке тег <Title>?
   Тег <title> - це html код, що містить інформацію про вашу сторінку, що з"явиться в заголовку, у самому верху браузера. Звичайно тег <title> - це перший елемент у заголовку <head>, за яким іде опис meta-тегу Description і ключові слова meta-тегу Keywords.
   Тег <title> - найважливіший тег серед інших значимих для SEO, він не тільки повідомляє відвідувачам тему вашої Web-сторінки, але, і це в першу чергу, привертає увагу роботів пошукової системи
   Тег <title> не відноситься до meta-тегів, але, незважаючи на це, є найважливішим з них. Майже всі пошукові системи використовують тег <title> для того, щоб зрозуміти, про що ваш сайт. Пошукові системи використовують слова тегу <title> у процесі ранжирування сайтів для визначення релевантності їхніх сторінок. Головні пошукові системи Google, Yahoo, AOL, AltaVista і AlltheWeb використовують тег <title> для оцінки релевантності.
   У такий спосіб:
   Тег <title> - це текстовий заголовок у вигляді гіперпосилання, що з"являється на сторінці результатів пошуку. Користувачі клацають на це гіперпосилання, щоб зайти на сайт
   Тег <title> також використовується, як текст при закладці сторінок або додаванні сторінки до списку обраних у браузері.
   Гарний тег <title> забезпечить високі позиції на сторінці результатів пошуку
   Більшість експертів погоджуються з тим, що тег <title> являє собою значимий механізм по оптимізації пошукових систем

   Що таке meta-тег Description?
    Meta-тег Description - служить для короткого опису сторінки. Він використовується пошуковими машинами для індексації і як коротка анотація при посиланні у відповіді на запит. І саме по змісту цього тегу користувач пошукової системи буде оцінювати, відповідає ваш сайт його пошуковій інформації чи ні. Якщо тег Description відсутній, то як опис пошукові машини використовують перший рядок тексту або уривок з тексту зі знайденим ключовим словом. Бажано щоб довжина опису не перевищувала 80 символів
   Приклад:
   <META Name="Description" content="Meta-теги можуть впливати на режим відображення HTML документів, хоча самі на екран не виводяться. Далі будуть описані meta-теги, прийняті більшістю постачальників послуг і програм для мережі інтернет"/>
   Meta-тег Description повинен складатися з найбільш важливих релевантних ключових слів. Як і у випадку з тегом <title>, приділяйте більше уваги фразам із ключовими словами, які ви використали в тезі й основному тексті. Більша кількість цільових ключових слів підвищує релевантність сторінки в результатах пошуку. Тому, варто зробити опис сторінки коротким, але інформативним. Meta-тег Description повинен являти собою інформативний і цікавий короткий виклад Web-сторінки, а не просто набір слів. Уникайте надмірної повторюваності ключових слів
   Приділяйте велику увагу послідовності ключових слів у тексті. Найважливіші ключові терміни краще розташувати на початку сторінки. Переконаєтеся у тому, що в кожної Web-сторінки свій неповторний meta-тег Description, що містить релевантні для неї ключові слова. 25 - 30 слів буде цілком достатньо для meta-тегу Description. Найважливіші ключові слова, ідеально розташовані на початку meta-тегу Description, примножать ваші шанси на одержання високих позицій на сторінці результатів пошуку

   А як щодо Meta-тегу Keywords?
   Meta-тег Keywords використовується пошуковими машинами для оцінки релевантності. Слова, що містяться в тезі Keywords, розглядаються пошуковими машинами як рекомендація, але іноді саме цієї краплі не вистачає, щоб переважити чашу. При формуванні списку ключових слів для meta-тегу Keywords необхідно використовувати слова, що містяться в тексті документа. Слова, що не містяться в тексті, потрібно використовувати в дуже невеликих кількостях, два - три слова. Вставляти їх треба в кінець списку. Ключові слова не повинні повторяться в тегу Keywords, у крайньому випадку, не більше двох раз
   В meta-тезі Keywords має сенс використовувати не більше 10 слів, більша кількість релевантності не збільшить. У більшості випадків пошукові машини знаходять ключові слова, що мають падіж у множині (книги, машини, телевізори), навіть якщо пошук заданий в однині (книга, машина, телевізор).
   Тому рекомендується в тег Keywords заносити іменники в множині. Роботи деяких пошукових машин не переходять до нового рядка при аналізі meta-тегу Keywords, тому не рекомендується розбивати його на кілька рядків
   Приклад:
   <META Name="Keywords" content="як побудувати сайт, meta, теги"/>
   Якщо документ написаний кількома мовами, можна використовувати додатковий атрибут lang для вибору кодування:
   Приклад:
   <META Name="Keywords" lang="ru" content="як побудувати сайт, meta, теги"/>
   <META Name="Keywords" lang="en-us" content="meta tegs, example"/>

   Але, бажано зробити окремі сторінки, кожна на своїй мові з переходами з однієї на іншу, за допомогою тегів <a> і <link>.

   Meta-теги групи NAME - подають інформацію про документ, його автора й деякі рекомендації для пошукових машин.
   Meta-тег Author
   Meta-тег Copyright
   Meta-тег Description
   Meta-тег Document-state
   Meta-тег Generator
   Meta-тег Keywords
    Meta-тег Resource-type
    Meta-тег Revisit
   Мeтa-тeг Robots
   Мeтa-тeг Subject
   Мeтa-тeг URL

   Meta-теги групи HTTP-EQUIV - призначені не для пошукової системи, а для керування браузером
   Мeтa-тeг Content-Language
   Мeтa-тeг Content-Script-Type
   Мeтa-тeг Content-Style-Type
   Мeтa-тeг Content-Type
   Мeтa-тeг Expires
   Мeтa-тeг PICS-Label
   Мeтa-тeг Pragma
   Мeтa-тeг Refresh
   Мeтa-тeг Set-Cookie
   Мeтa-тeг Window-target

   Група інформаційних Meta-тегів:
   Мeтa-тeг Author
   Мeтa-тeг Copyright.

   Мeтa-тeг Author
   Тег Author повинен містити ім"я автора. Якщо сайт належить організації, має сенс використовувати тег Copyright. Інформація обов"язково повинна включатися в лапки, наприклад:
   <META Name=Author content="Пукін Володя"/>.
   Додатково інформаційні теги можуть містити атрибут "Lang", що вказує мову, на якій вказане значення meta-тегу.
   Приклад:
   <META Name= Author Lang="uk" content="Жидовський Володя"/>.

   Meta-тег Document-state
   Meta-тег Document-state - призначений для керування індексацією пошукових роботів
   Може мати два значення:
   Static - Немає необхідності індексувати цю сторінку в майбутньому
   Dynamic - Індексувати цю сторінку регулярно (за замовчуванням).
   Режим "Static" призначений для сторінок, які не міняються в принципі. Якщо зміст вашої сторінки періодично міняється, то використовувати цей тег необов"язково.
   Приклад: <META Name="Document-state" content ="Dynamic"/>

   Meta-тег Generator
   Meta-тег Generator - це всього лише один з "славного" сімейства тегів широко використовуваних генераторами HTML коду у своїх цілях. Як правило, для власника сайту ці теги не несуть корисного навантаження

   Meta-тег Resource-type
   Meta-тег Resource-type - описує стан даного документа. Якщо його значення відмінне від "Document", то пошукові системи не будуть його індексувати. Призначений для використання у великих проектах, з безліччю документів різного типу
   Деякі можливі значення:
   Build
   Classification
   Creation
   Document
- Приймається за замовчуванням.
   Formatter
   Host
   Operator
   Random text
   Rating
    Site-languages
   Subject
   Template
   Version

   Приклад:
   <META Name="Resource-type" content ="Document"/>

   Meta-тег Revisit
   Meta-тег Revisit - указує пошуковому роботові, через скільки днів йому потрібно повернутися й переіндексувати даний документ
   Приклад (приходити раз у тиждень):
   <META Name="Revisit" content="7"/>

   Meta-тег Robots
   Meta-тег Robots - містить вказівки для роботів пошукових машин, що збирають інформацію про HTML документи в мережі. Значення властивостей Robots може складатися з наступних директив, розділених комами:
   Index - ця сторінка повинна бути індексована
   Noindex - ця сторінка не повинна індексуватися.
   Follow - простежувати гіперпосилання на сторінці.
   Nofollow - не простежувати гіперпосилання на сторінці.
   All - = index, follow (прийнято за замовчуванням).
   None - = noindex, nofollow.
   Приклад: <META name=Robots content="all"/>
   Нічого не міняє в роботі робота пошукової машини, тому що значення "all" прийнято за замовчуванням. Але, якщо ця сторінка створюється динамічно або дуже часто обновляється, то нема рації її індексувати, тому що інформація про сторінку в пошуковій машині і її поточному змісті буде відрізнятися. У цьому випадку можна рекомендувати пошуковій машині не індексувати цю сторінку, а тільки відслідковувати на ній гіперпосилання, щоб проіндексувати іншу частину сайту:
   <META name=Robots content="noindex,follow"/>
   При використанні тегу, що забороняє відстеження гіперпосилань:
   <META name=Robots content="index,nofollow"/>

   Частина сайту може залишитися не проіндексованою, так як усередині сайту роботи переміщаються по гіперпосиланнях. І ті сторінки, перехід на які заблокований, не будуть індексовані
   Meta-тег Robots має пріоритет над директивами керування, заданими у файлі robots.txt.

   Meta-тег Subject
   Meta-тег Subject використовується пошуковими машинами для визначення тематики документа. Але доти, поки пошукові системи не погодять класифікаційні таблиці, використання цього тегу не завжди виправдане

   Meta-тег URL
   Meta-тег URL - служить для виключення з індексації генерованих сторінок і дзеркал. Зустрівши цей тег, робот пошукової машини повинен припинити індексацію поточного документа й перейти по зазначеному посиланню
   Приклад:
   <META Name="URL" content= "http://info-pages.com.ua"/>

   Meta-тег Content-Language
   Meta-тег Content-Language - це вказівка мови документа. Використовується пошуковими машинами при індексуванні. Хоча більшість із них вміють розрізняти мову по тексту
   Деякі можливі значення (стандарт [ISO639], [ISO3166]):
   uk- українська
   uk-UA- українська-Україна
   de - Німецький
   en - Англійський
    en-GB - Англійський - Великобританія
    en-US Англійський, Американська версія.
    en-cockney- Англійський, діалект цокни
   Приклад:
   <META HTTP-EQUIV="Content-language" content ="uk"/>
   У специфікації HTML 4.0 є альтернативна можливість явної вказівки мови - <html lang="en">

   Meta-тег Content-Style-Type
   Meta-тег Content-Style-Type - зазначає мову таблиці стилів, значення "text/css" приймається за замовчуванням, якщо воно вас влаштовує і ви не використовуєте в цьому документі теги <Style> і <Span>, то використовувати цей тег необов"язково.
   Приклад:
   <META HTTP-EQUIV="Content-Style-Type" content="text/css">
   Браузери визначають мову таблиць стилів по наступному алгоритму:
   Якщо в оголошенні META вказується мова таблиць стилів, то визначає останнє оголошення в потоці символів.
   Якщо мова таблиць стилів задається в оголошенні STILE, мова таблиць стилів визначає останній заголовок у потоці символів.
   Якщо мова таблиць стилів не задана, за замовчуванням використовується мова "text/css".

   Meta-тег Content-Type
   Meta-тег Content-Type - Відповідає тип документа й кодування символів. Використовувати Meta-тег Content-Type треба тільки з урахуванням деяких нюансів
   По - перше, кодування символів тексту повинне відповідати кодуванню, зазначеному в тезі.
   По - друге, сервер не повинен змінювати кодування тексту при обробці запиту браузера.
   По - третє, якщо сервер змінює кодування тексту, він повинен скорегувати або видалити Meta-тег Content-Type.
   Недотримання цих вимог може привести до наступного: Web-сервер автоматично визначить кодування запиту клієнта й видасть перекодовану сторінку Web-браузеру. Браузер, у свою чергу, буде читати документ відповідно до meta-тегу Content-Type.
   І якщо кодування не збіжаться, то прочитати документ можна буде тільки після ряду мудрих маніпуляцій. Особливо це характерно для старих браузеров IE 3.x - 4.x і Netscape 4.x.
УвагаУвага! Meta-тег Content-Type дуже часто вставляється генераторами HTML коду
   Деякі з можливих типів кодування (стандарт [ISO10646]):
    Windows-1251- Кирилиця (Windows).
   KOI 8-r- Кирилиця (КОІ 8-r).
   cp866- Кирилиця (DOS).
    Windows-1252- Західна Європа (Windows).
    Windows-1250- Центральна Європа (Windows).
   shift_jis - Японія (Windows).
    Latin-1, для більшості західноєвропейських мов.
   Приклад:
   <META HTTP-EQUIV="Content-Type" content="text/html; charset= windows-1251"/>

   Meta-тег Expires
   Meta-теги Expires - управляють кешуванням. Якщо зазначена в тегу дата пройшла, то браузер повинен зробити повторний мережевий запит, а не використовувати копію з кеша. Якщо за змовчуванням вказати минулу дату, то документ не буде кешуватися. Деякі пошукові роботи можуть відмовитися індексувати документ із застарілою датою. Дата повинна вказуватися в стандарті [RFC850].
   Приклад:
   <META HTTP-EQUIV="Expires" content="Wed, 23 Feb 2007 09:25:55 GMT"/>

   Meta-тег PICS-Label
   Meta-тег PICS-Label - ( Platform-Independent Content rating Scheme Label) ) визначає рівень доступності сайту (sex, violence), але може використовуватися й в інших meta"х

   Meta-тег Pragma
   Pragma - контроль кешування. При значенні " no-cache" кешування сторінки не рекомендовано. Призначений для документів, одержуваних в результаті роботи скрипта.
   Приклад:
   <META HTTP-EQUIV="Pragma" content ="no-cache"/>

   Meta-тег Refresh
   Meta-тег Refresh - визначення затримки часу в секундах, після якої браузер автоматично оновлює документ. Додаткова можливість - автоматичне завантаження іншого документа
   Приклад:
   <META HTTP-EQUIV="Refresh" content ="4; URL=http://info-pages.com.ua/">
   Якщо потрібно просто оновити документ, то URL вказувати не обов"язково.

   Meta-тег Window-target
   Meta-тег Window-target - визначає вікно поточної сторінки. Наведений приклад може бути використаний для припинення появи нових вікон браузером при застосуванні фреймових структур. Діє для багатьох (але не для всіх) браузерів.
   Приклад:
   <META HTTP-EQUIV="Window-target" content ="_top"/>

УвагаУвага!!! Запам"ятаєте всі теги не відображаються браузерами, крім тегу <title>, тобто ми їх не бачимо, крім того ще не всі теги обробляються пошуковими машинами. Як правило, немає необхідності використовувати ці теги одночасно. У більшості випадків досить одного інформаційного тегу, що дозволяє ідентифікувати автора або приналежність документа
Категория: Оптимізація web-сайту | Добавил: defaultNick (23.11.2009)
Просмотров: 2523
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz