Четвер, 28.03.2024, 19:03 | RSS | Приветствую Вас Гість
Главная | Регистрация | Вход
Створення
Просування
Оптимізація
Ми переїхали!!!
Нова адреса сайту http://buildsait.pp.ua/
Главная
Меню сайта
Категории раздела
Підготовка до створення сайта [8]
Добре спроектований проект, буде створити простіше та швидше. Сюди відноситься: вибір тематики сайта, практичні поради для початківців і ін...
Установка програм [9]
Список необхідних програмних інструментів для створення web-проектів (сайтів). Інструкції по установці програм і посилання на дистрибутиви.
Приклад створення web-сайту [12]
Опис практичного прикладу створення конструкції web-сайту. Практичний приклад створення web-сайту.
Хостинг і домен [7]
Поняття хостингу і домену. Опис видів хостингу, їх порівняння і правила вибору оптимального хостингу. Як правильно підібрати ім'я домену...
Оптимізація web-сайту [7]
Оптимізований під пошукові системи web-сайт забезпечує високі позиції, швидку індексацію сторінок і, як результат, більшу кількість відвідувачів.
Розкручення web-сайту [9]
Опис основних видів і способів розкручення web-сайту. Опис різноманітних факторів, які впливають на позицію отриманих сторінок web-сайту при пошуковому запиті.
Заробіток web-майстра [6]
Опис основних видів заробітку web-майстрів, власників сайтів. Опис деяких партнерських програм, спосіб їх ефективного використання.
Joomla, Drupal, Wordpress [3]
Статті про CSM Joomla, Drupal та Wordpress
Joomla [4]
Матеріали пов'язані з використанням Joomla
Wordpress [1]
Матеріали пов'язані з використанням Wordpress
Drupal [1]
Матеріали пов'язані з використанням Drupal
Поиск
Наші спонсори
Тут може бути розміщена Ваша реклама

Главная » Статьи » Оптимізація web-сайту

Правила оптимізації

    У даній статті, описуються корисні поради по поліпшенню деталей сайту, які в певній мірі впливають на обробку сторінок вашого сайту пошуковими системами (пошуковими роботами):

  1. Кількість сторінок сайту;
  2. Обсяг тексту на сторінці;
  3. Кількість повторів ключових слів (фраз) на сторінці;
  4. Структура й навігація сайту;
  5. Неприпустимі методи оптимізації сайту;

  Кількість сторінок сайту
  Як правило, чим більше кількість сторінок сайту, тим краще. Однак в інтернеті існує безліч "багатосторінкових сайтів", які по результатах пошукових запитів не потрапляють у першу десятку, хоча існують досить давно. Поступове додавання нових матеріалів і нових сторінок, розцінюється пошуковими машинами як розвиток ресурсу, що дає додаткові переваги при ранжируванні. Тому, намагайтеся розміщати на сайті більше нової й, саме головне, якісної інформації - новини, прес-релізи, статті, корисні ради й так далі. Це в кожному разі принесе свої плоди
  Обсяг тексту на сторінці
  Пошукові системи більше цінують сайти, насичені інформаційним змістом. У кожному разі варто прагнути до збільшення текстового наповнення сайту. Якщо не заради пошукових систем, то для відвідувачів - однозначно. Оптимальний зміст сторінки: 400-2500 слів або 5-25 кб. тексту. Не факт, але сторінка, що складається всього з декількох речень, має значно менше шансів потрапити в ТОП пошукових систем. Крім того, більша кількість тексту на сторінці збільшує видимість сторінки в пошукових системах за рахунок рідких або випадкових пошукових фраз, що в деяких випадках може давати додатковий потік відвідувачів на Ваш сайт
  Кількість повторів ключових слів (фраз) на сторінці
  Ключові слова (фрази) повинні зустрічатися в тексті сторінки від 2-х до 5-7 разів. Верхня границя повторення залежить від загального числа слів на сторінці - чим більше загальний обсяг тексту, тим більше повторень ключових слів або словосполучень можна зробити. Більш докладно варто розглянути ситуацію з пошуковими фразами, тобто словосполученнями з декількох слів. Найкращі результати спостерігаються, якщо фраза зустрічається в тексті кілька разів саме як ключова фраза (тобто всі слова разом у тім же порядку), а крім того, слова із ключової фрази попадаються в тексті кілька разів окремо. Також бажано не однакове число повторень ключових слів у тексті сторінки
  Щільність ключових слів на сторінці визначається частотою змісту слова в тексті сторінки й вимірюється у відсотках. Наприклад, якщо ключове слово повторюється 5 разів на сторінці, що містить 100 слів, то щільність даного слова = 5%. Щільність нижче 5% призведе до того, що пошукова система не приділить належної уваги цьому слову. Занадто висока щільність здатна вімкнути спам-фільтр пошукової системи (тобто рейтинг сторінки буде штучно занижений у результатах видачі пошуку через надмірне вживання ключової фрази або слова). Оптимальною вважається щільність ключового слова 5-7%. У випадку із фразами, варто порахувати сумарну щільність всіх ключових слів, що становлять фразу й переконатися, що вона вкладається в розумні межі. Практика показує, що щільність ключового тексту більше 7-8%, хоча й не веде до яких-небудь негативних наслідків, але й особливого сенсу не має
  Правило для розташування ключових слів на сторінці коротке і чітке - чим ближче до початку документа перебуває слово або словосполучення, тим більше ваги воно має для пошукової машини
  Ключові слова або словосполучення в тексті внутрішніх посилань теж додають якесь(невеличке) значення внутрішнім сторінкам Вашого сайту
  Структура й навігація сайту
  Сайт, як правило, має навігаційне меню. Статичні сайти, при відвідуванні пошукового робота, мають перевагу перед сайтами з динамічним ядром, тому що легше й швидше індексуються. Якщо Ваш сайт динамічний, створіть карту сайту або продублюйте навігацію на простому HTML. Не можна розташовувати посилання, як внутрішні, так і зовнішні, всередині скриптів. Пам”ятайте, що пошукові машини не вміють читати скрипти й сторінка, посилання яке розташоване всередині скрипта, залишиться для пошукового робота невідомою. Якщо навігація виконана у вигляді графіки, то не забувайте озброїти малюнки кнопок коректними тегами ALT (альтернтативним текстовим повідомленням)
  Неприпустимі методи оптимізації сайту
  Пошукові системи, на жаль, не публікують точний список методів оптимізації сайту, які вони розглядають як спам, визначається лише його суть:
  - маскування сторінок (видача пошуковому роботові одного змісту, а користувачеві іншого);
  - текст під колір фону сторінки, або навмисне зменшення розміру шрифту, до практично невидимого користувачеві (використовується для накачування сторінки ключовими словами невидимими користувачеві, але пошуковими роботами читаються);
  - редирект (redirect, автоматичне перенаправлення на іншу сторінку). Крім того, редиректи перешкоджають аналізу сайта пошуковими роботами, Обмін посиланнями, для збільшення авторитетності сторінок сайту. Однак не всі пошукові системи розглядають це як "спам". Наприклад, Апорт не прийматиме штрафних заходів, якщо його співробітники вирішать, що обмін відбувався по запитах, що відповідає змісту сайту. Але зловживати цим все одно не варто);
  - використання невидимих відвідувачеві графічних зображень-посилань (1*1 піксель) однозначно сприймається пошуковими системами як спроба обману
  Використання таких «сірих» методів оптимізації сайту може привести до бану ресурсу - тобто примусовому виключенню його з індексу (бази даних) пошукової системи
Категория: Оптимізація web-сайту | Добавил: defaultNick (23.11.2009)
Просмотров: 1030
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz