Опис основних видів і способів розкручення web-сайту. Опис різноманітних факторів, які впливають на позицію отриманих сторінок web-сайту при пошуковому запиті.
Після створення сайту, як правило, усі починають просувати його в пошукових системах. Будь-якими способами збільшувати релевантність сторінок (рейтинг сторінок які відображаються користувачеві за результатами пошуку) і в результаті підвищувати вагу сайту і його цінність для пошукових систем, що у свою чергу збільшує кількість відвідувачів і впливає на вартість розміщеної платної реклами
На питання як впливає валідность коду (написання розмітки html за строгими правилами) сторінки на релевантність і сприйняття її пошуковими ботами в Інтернеті розписано не дуже однозначно. Наприклад, на сайті Google в інструментах вебмастера пропонується здійснити сканування сторінок на виявлення помилок у коді. Сторінки мого сайту постійно підлягали найрізноманітнішим модифікаціям, але помилки в коді Google не виявлялися, якщо відображення сторінок було нормальним, незалежно від способу виводу коду (в порушення всіх правил валідності). Помилки виявлялися тільки у випадку відсутності необхідних тегів, наприклад, title). Відсутність визначення <!DOCTYPE HTML> документа, також, не заважає ботам зчитувати сторінки
У про процесі роботи над створенням сайту мною використовувався редирект (переадресація сторінки за допомогою методу GET) для передачі змінних з Javascript в Php, і так, як це відбувалося при першому потраплянні на сайт, то було сприйнято Google досить негативно (перестали індексуватись сторінки), хоча до цього майже всім сторінкам був привласнений PageRank. У таких випадках використовуйте всі можливості Javascript або інші шляхи передачі даних
Згідно зі статистичними даними, якщо перевірити на валідність сайти, які входять у першу 20-ку рейтингів різних пошукових систем по однаковим пошуковий запитам (на ваш смак), то як правило, лише не більше 2% сайтів повністю задовольняють специфікації W3C, близько 60% сайтів містять некритичні помилки/попередження, 35% - мають грубі помилки.
Якщо провести порівняння між пошуковими системами і їхнім відношенням до такого критерію сайтів як його валідність, то на першому місці пильності буде Google (6/10 сайтів із грубими й некритичними порушеннями), Яндекс (8/10) і Рамблер (9/10).
Таким чином, висновком цієї маленької статті, є припущення про те, що пошукові роботи мало звертають увагу на валідність документів і більше віддають перевагу якісному контенту. Не забувайте, також, уникати використання редиректа (автоматичної переадресації сторінки).