Вибір тематики сайту є важливим етапом підготовки до створення Web-Проекту.
- Визначення мети створення сайту
- Як підібрати тему сайту?
- Як оцінити актуальність теми сайту?
- Аналіз різних тематик сайту (дохідні й менш дохідні).
Визначення мети створення сайту
Ціль створення сайту, як правило, одна із двох варіантів: - одержання стабільного доходу, заробітку (більше 95% всіх існуючих Web-Проектів); - розміщення ціленаправленої інформації.
Якщо Ваша мета одержання доходу, тоді запам’ятаєте, будь-яка тематика сайту буде прибутковою, головне якісний матеріал, постійне відновлення, і тільки те, що стосується обраної Вами теми. Ваш дохід буде прямопропорційно залежити від якості й кількості матеріалів Вашого сайту, і Вашого вміння використовувати всі можливості заробітку в Інтернеті.Як підібрати тему сайту?
Вибирайте тему сайту залежно від ваших знань у якійсь області знань, вашого хобі або захоплень. Адже Ви будете створювати сайт не один місяць і Вам необхідно максимально розкрити тему на своєму сайті. Без знання теми Вам доведеться або вивчати її або брати матеріали з інших сайтів.ви, напевно, уже помічали наскільки іноді схожі сайти один на одного, змінюється лише оболонка сайту, а текст такий самий. Відвідувачі, які шукають інформацію, лопатять гори сайтів і знаходять одне й теж. Але, вони зупинять свій вибір на Вашім сайті, якщо він буде яскраво виділяться своїм контентом. Так що, вибирайте тематику сайту, що Ви б хотіли написати від себе й Вас оцінять. Пам’ятайте, що прибуткові сайти, тільки ті, які цікаві й привабливі, всі інші лише транзитні. Як оцінити актуальність теми сайту?
Незалежно від теми сайту, він завжди буде відвідуватись, різниця лише в кількості відвідувачів. Якщо ви визначилися з темою сайту, для того щоб оцінити її актуальність, підберіть кілька ключових слів по вашій тематиці сайту й спробуйте знайти в пошукових системах якнайбільше сайтів. За результатами пошуку: - Оцініть розміщений на них матеріал, довідайтеся для себе: чи зможете ви додати туди щось нове від себе,внести свіжі ідеї, новаторство. Задайте собі питання: чим ваш сайт буде краще знайденого? - Оцініть кількість знайдених сайтів. Якщо їх цілком достатньо, і все розжовано, то можливо, не потрібно поспішати зі створенням подібного сайту, а подумати над іншою тематикою сайту Аналіз різних тематик сайту (дохідні й менш дохідні).
Вибирайте тему сайту залежно від ваших знань у якійсь області знань, вашого хобі або захоплень. Адже Ви будете створювати сайт не один місяць і Вам необхідно максимально розкрити тему на своєму сайті. Без знання теми Вам доведеться або вивчати її або брати матеріали з інших сайтів.ви, напевно, уже помічали наскільки іноді схожі сайти один на одного, змінюється лише оболонка сайту, а текст такий самий. Відвідувачі, які шукають інформацію, лопатять гори сайтів і знаходять одне й теж. Але, вони зупинять свій вибір на Вашім сайті, якщо він буде яскраво виділяться своїм контентом. Так що, вибирайте тематику сайту, що Ви б хотіли написати від себе й Вас оцінять. Пам’ятайте, що прибуткові сайти, тільки ті, які цікаві й привабливі, всі інші лише транзитні. Найбільш дохідними сайтами є сайти з послугами (сервіси), що пропонуються користувачам Інтернету за певну плату Сюди можна віднести: - платні каталоги; - послуги з оптимізації й розкручування сайтів у пошукових системах; - послуги зі створення банерів і Web-дизайну; - інтернет-аукціони, магазини; - обмін валют; - платні ігрові системи, типу казино, лотереї; - рекламні брокери й т.д.
Тому, якщо ви настроєні рішуче, не розтрачуйте свої сили на звичайний сайт із набором інформаційних сторінок. Активно працюйте із платіжними системами (Webmoney, Rupay, E-gold, Яндекс.Гроші) які дозволяють здійснювати миттєві автоматичні грошові розрахунки.
Інші, менш дохідні тематики сайту: |
Ігрова тематика Цим сайтам властиво мати високу відвідуваність, тому, до них звичайно пред’являють більш високі вимоги по дизайні, стилю й привабливості. Однак, аудиторія на 80% не представляє особливої цінності - школярі й студенти, які вільний час проводять в іграх. Такі сайти можуть приносити дохід від великої кількості кликів по рекламних посиланнях і банерам, однак тематика рекламних площадок буде мати обмежений контекст.
Комп’ютерна тематика Досить популярна й дуже велика тематика. Кожний знає, що нормальний комп’ютер складається із заліза й програмного забезпечення (софта). Ці дві категорії й мають найбільше шансів заробити гарні гроші (знову ж, через прямих рекламодавців). Однак, серед цих сайтів і сама гостра конкуренція. Web-Проекти по безпеці, програмуванню менш перспективні, якщо в них не знайдеться ізюминки, за якої можна було б зачепитися. Надання до завантаження програмного забезпечення, софта, драйверів, і т.д. (крім тих, які для безкоштовного користування) ставляться до теми про захист авторських прав, тому такі сайти найкраще створювати анонімно, з використання безкоштовного хостинга.
Інтернет тематика Довідка на сайті дуже перспективна тематика. Питань по використанню можливостей інтернету багато, і потрібно десь шукати на них відповіді. Сюди ставиться інформація про електрону пошту, домашні сторінки, огляди, сайти про заробіток і т.д. Аудиторія й прибутковість таких сайтів коливається дуже сильно залежно від спеціалізації сайту.
Бізнес тематика Це елітна тематика. По-перше, сайти даної тематики відвідують, в основному, заможні люди в яких є можливість купити товар, замовити певні послуги, як для особистого споживання, так і на потреби власної компанії. По-друге, підприємці й ділові люди обмежені у часі й практично не відвідують інші сайти мережі. Однак, створити успішний сайт можна тільки у випадку, якщо Ви знаєте специфіку бізнесу, його потреби, тенденції, економіко-політичну ситуацію в країні, законодавство
Розважальна тематика, відпочинок, шпалери, приколи, гороскопи, тости, анекдоти - самі «низькосортні» і малоефективні сайти. Заробити на них досить складно, вони не мають постійної аудиторії. Як правило користувачі рідко їх запам’ятовують і повертаються, їм простіше знайти в пошуковій системі щось нове. Такі сайти, можуть виходити нагору за рахунок потужної реклами й розкручування в Інтернеті, на популярних інтернет порталах з величезним числом відвідувачів.
Звичайно, охопити всі тематики й розписати достоїнства й недоліки кожної з них у рамках однієї статті не вдасться, так це й не має змісту. Основне завдання цієї статті полягає в тім, щоб дати орієнтир і їжу для міркування починаючим Web-майстрам, дати вихідну інформацію про принципи формування цін на рекламні місця на тих, або інших сайтах і їхній перспективності в найближчому майбутньому. На ділі сума, що Web-майстер зможе регулярно одержувати від своєї діяльності, залежить у першу чергу від нього самого, і тільки потім від тематики його сайту
Хотілося б додати, що сайти із чітко вираженою однією тематикою й гарним дизайном, завжди будуть мати велику кількість відвідувачів і, відповідно, високий рейтинг. Що досить сильно впливає на вартість розміщення рекламних банеров і посилань.
|