Понеділок, 29.04.2024, 15:55 | RSS | Приветствую Вас Гість
Главная | Регистрация | Вход
Створення
Просування
Оптимізація
Ми переїхали!!!
Нова адреса сайту http://buildsait.pp.ua/
Главная
Меню сайта
Категории раздела
Підготовка до створення сайта [8]
Добре спроектований проект, буде створити простіше та швидше. Сюди відноситься: вибір тематики сайта, практичні поради для початківців і ін...
Установка програм [9]
Список необхідних програмних інструментів для створення web-проектів (сайтів). Інструкції по установці програм і посилання на дистрибутиви.
Приклад створення web-сайту [12]
Опис практичного прикладу створення конструкції web-сайту. Практичний приклад створення web-сайту.
Хостинг і домен [7]
Поняття хостингу і домену. Опис видів хостингу, їх порівняння і правила вибору оптимального хостингу. Як правильно підібрати ім'я домену...
Оптимізація web-сайту [7]
Оптимізований під пошукові системи web-сайт забезпечує високі позиції, швидку індексацію сторінок і, як результат, більшу кількість відвідувачів.
Розкручення web-сайту [9]
Опис основних видів і способів розкручення web-сайту. Опис різноманітних факторів, які впливають на позицію отриманих сторінок web-сайту при пошуковому запиті.
Заробіток web-майстра [6]
Опис основних видів заробітку web-майстрів, власників сайтів. Опис деяких партнерських програм, спосіб їх ефективного використання.
Joomla, Drupal, Wordpress [3]
Статті про CSM Joomla, Drupal та Wordpress
Joomla [4]
Матеріали пов'язані з використанням Joomla
Wordpress [1]
Матеріали пов'язані з використанням Wordpress
Drupal [1]
Матеріали пов'язані з використанням Drupal
Поиск
Наші спонсори
Тут може бути розміщена Ваша реклама

Главная » Статьи » Приклад створення web-сайту

Про створення головної сторінки
Про створення головної сторінки ...
Призначення сайту:
   Назва або логотип компанії повинні мати відповідний розмір і розташовуватися в помітному місці сторінки. Зазвичай це верхній лівий кут (для мов читаються зліва направо).
   Додати до сторінки рекламне гасло, яке б чітко характеризувало, чим займається дана компанія (чи для чого призначений сайт).
   Чітко виділіть першорядні завдання сайту, щоб, потрапивши на головну сторінку, відвідувач відразу розумів, з чого йому слід починати (наприклад, середина верхній частині сторінки. Постарайтеся не перевантажувати цю область візуальними ефектами - якщо виділити все, користувач не помітить нічого. Кількість ключових завдань повинна бути невеликою (1-4), а область сторінки навколо неї - незаповненою).

Оформлення головної сторінки повинно чітко відрізняти її від решти сторінок сайту.

Інформація про компанію:
   Якщо підтримуєте механізм Зворотному зв'язку, поясніть призначення даної посилання та уточніть деталі - хто саме буде читати отримані повідомлення: служба роботи з клієнтами або web-майстер і т.п.
    Стиль вмісту сайту:
  1. Вибираючи слова, орієнтуйтеся на мову користувачів.
  2. Назви розділів і категорій повинні відповідати їх назвою з точки зору користувача, а не компанії (наприклад, широке поняття "Інформація для споживача" краще замінити на "Як заощадити енергію у себе вдома").
  3. Не вживайте занадто багато розумних фраз або рекламного жаргону, які тільки ускладнюють розуміння (не "Вибирай, плануй і вперед!", А "Планування відпустки").
  4. Строго слідкуйте за застосуванням великих літер і дотриманням стильового форматування (якщо всі елементи списку набрано прописними і малими літерами, а один - тільки великими, складається враження, що цей елемент важливіше інших).
  5. Формулюючи завдання для користувачів сайту, використовуйте наказовий спосіб, наприклад "Введіть назву міста".
  6. Уникайте знаків оклику (тоді їх доведеться часто використовувати або решта тексту втратить значимість).
Використання прикладів для короткого огляду змісту сайта:
   Приклади повинні розповідати, а не просто описувати вміст сайту (заголовок "Товари" скаже значно менше, ніж фотографії декількох реальних товарів разом з їхніми цінами).
   Кожен приклад повинен супроводжуватися посиланням на докладний опис даного продукту, а не категорії, до якої він належить.
   Незважаючи на попереднє правило, поряд з описом конкретних прикладів все ж таки необхідно розмістити і посилання на категорію в цілому.
   Посилання на детальну інформацію про конкретний продукт повинні відрізнятися від спроб посилатися на категорію в цілому.

Посилання:
   Не використовуйте в назвах посилань інструкції загального характеру, як, наприклад (Натисніть сюди).
   Кольори, переглянуто і непереглянутих посилань повинні відрізнятися.
   У назві посилання або групи посилань не вживайте саме слово (посилання).
   Щоб показати, що це слово або фраза є посиланням, підкресліть його / її та виділіть блакитним.
   Якщо функція посилання відрізняється від звичайного переходу на іншу Web-сторінку і полягає, скажімо, у завантаженні PDF-файлу, надсилання електронного повідомлення, запуск аудіо-або відеопрогравача або якого-небудь іншої програми, про це має бути сказано явно.

Навігація:
   Головна панель навігації повинна знаходитися в помітному місці сторінки, особливо поряд з її основною частиною (не слід розміщувати верхню горизонтальну панель навігації (неважливо, головну або яку-небудь іншу) над графічними елементами на зразок горизонтальних меж або банерів - користувачі часто ігнорують будь-яку прямокутну область в верхній частині екрана, а також все, що знаходиться вище за неї. Подібна поведінка називають (банерної сліпотою).
   Не використовуйте в назвах елементів навігації самостійно придумані штучні слова. У назвах категорій має бути закладено їх відмінність - якщо користувачі не зрозуміють вигаданою термінології, то не зможуть і розрізнити категорії.

Пошук:
   Головна сторінка повинна містити безпосередньо поле для введення пошукових запитів, а не просто посилання на сторінку пошуку.

Посилання на службу сайту:
   Не додавайте на сайт служби, що не мають відношення до його основної тематики (найчастіше служби виявляються на сайті лише тому, що їх можна було туди поставити, а не тому, що вони дійсно потрібні. Наприклад, зовсім не обов'язково додавати посилання на прогноз погоди, якщо ніякого відношення ні до новин, ні до власне погоду цей сайт не має).
   Не вставляйте на сайт служби, які повторюють стандартні функції браузера, такі як вибір стартової сторінки або створення закладки.

Графіка та анімація:
   Дозвольте користувачеві самому вирішувати, чи хоче він бачити анімовану заставку до сайту - не запускайте її за умовчанням (якщо ж вона все-таки автоматично запускається незалежно від бажання користувача, то забезпечте, принаймні, легкий і зрозумілий спосіб її відключення).

Графічне оформлення:
   Постарайтеся обійтися без горизонтальної смуги прокрутки для дозволу екрану 800 на 600 пікселів.
   Всі головні елементи головної сторінки по можливості повинні знаходитися (вище лінії згину) (в першому екрані сторінки, доступному без вертикальної прокрутки) для найбільш поширеного дозволу екрану, яке на даний момент складає 1024 на 768 пікселів.
   Використовуйте "гнучку" структуру головної сторінки, щоб її розмір міг автоматично пристосовуватися до різних розширеннях екрану.

Елементи інтерфейсу:
   Ніколи не застосовуйте елементи інтерфейсу, якщо користувач не повинен на них клацати (наприклад, якщо на сторінці міститься маркований список із графічними маркерами - подбайте про те, щоб можна було клацати і на маркери теж).

Адреса головної сторінки:
   Головні сторінки комерційних компаній повинні мати адресу виду http://www.company.com (або еквівалентний URL для домену Вашої країни або некомерційного домену верхнього рівня. Подбайте також про те, щоб головна сторінка компанії "відповідала" на обидві адреси www.company.com і company.com).
   Якщо зміст сайту тісно прив'язане до конкретної країні, адреса повинна містити домен верхнього рівня даної країни.
   Якщо можливо, зареєструйте на себе доменні імена, що містять альтернативні, скорочення, а також найбільш часто вживані неправильні варіанти написання імені компанії.

Новини та прес-релізи:
   Складіть спеціальне резюме для кожної статті або прес-релізу, про які згадується на головній сторінці. (Не слід як резюме просто відтворювати перший абзац статті, який явно не призначався для самостійного існування).

Розкриваються вікна і проміжні сторінки:
   Користувачі, що набрали в адресному рядку браузера головний URL Вашого сайту або прийшли на нього за посиланням, повинні потрапляти відразу на справжню головну сторінку. (Ніяких ефектних заставок і проміжних сторінок бути не повинно. Виняток - якщо на сайті міститися матеріали, читання яких не дозволено дітям або деяким іншим категоріям користувачів - заставка з попередженням про наявність матеріалу певної тематики буде навіть доречною).
   Відмовтеся від розкривних вікон. (Додаткові вікна тільки відволікають увагу від головної сторінці, і навіть якщо в цих вікнах міститься будь-яка цінна інформація, більшість користувачів все одно візьмуть їх за рекламні оголошення і постараються якомога швидше закрити.
   Ще один недолік розкривних вікон полягає в тому, що від них легко позбудеться - як тільки користувач закриває таке вікно, воно зникає, і його назад неможливо, якщо навіть користувачеві дуже захочеться)

Рекламні оголошення:
   Рекламні банери інших компаній слід винести на периферію сторінки. (Ніколи не розміщуйте банери поруч з першорядними елементами сторінки - поряд з банерами відвідувачі проігнорують і самі елементи. Взагалі не рекомендується розміщувати головну інформацію сторінки над рекламними оголошеннями: більшість користувачів страждає від "банерної сліпоти", тобто проігнорують все, що знаходиться вище області розміщення банерів).
   Уникайте загальноприйнятих прийомів дизайну рекламних банерів в оформленні основного змісту сайта.

Подяки:
   Не витрачайте дорогоцінний місце сторінки на висловлення подяк пошуковій системі, дизайнерської студії, улюбленій марці Internet-браузера або застосовується на сайті технології. Користувачів це абсолютно не хвилює, а кожен зайвий елемент сторінки лише ускладнює її і відволікає увагу від основного змісту.
Категория: Приклад створення web-сайту | Добавил: defaultNick (10.03.2010)
Просмотров: 2023
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz