Четвер, 28.03.2024, 15:20 | RSS | Приветствую Вас Гість
Главная | Регистрация | Вход
Створення
Просування
Оптимізація
Ми переїхали!!!
Нова адреса сайту http://buildsait.pp.ua/
Главная
Меню сайта
Категории раздела
Підготовка до створення сайта [8]
Добре спроектований проект, буде створити простіше та швидше. Сюди відноситься: вибір тематики сайта, практичні поради для початківців і ін...
Установка програм [9]
Список необхідних програмних інструментів для створення web-проектів (сайтів). Інструкції по установці програм і посилання на дистрибутиви.
Приклад створення web-сайту [12]
Опис практичного прикладу створення конструкції web-сайту. Практичний приклад створення web-сайту.
Хостинг і домен [7]
Поняття хостингу і домену. Опис видів хостингу, їх порівняння і правила вибору оптимального хостингу. Як правильно підібрати ім'я домену...
Оптимізація web-сайту [7]
Оптимізований під пошукові системи web-сайт забезпечує високі позиції, швидку індексацію сторінок і, як результат, більшу кількість відвідувачів.
Розкручення web-сайту [9]
Опис основних видів і способів розкручення web-сайту. Опис різноманітних факторів, які впливають на позицію отриманих сторінок web-сайту при пошуковому запиті.
Заробіток web-майстра [6]
Опис основних видів заробітку web-майстрів, власників сайтів. Опис деяких партнерських програм, спосіб їх ефективного використання.
Joomla, Drupal, Wordpress [3]
Статті про CSM Joomla, Drupal та Wordpress
Joomla [4]
Матеріали пов'язані з використанням Joomla
Wordpress [1]
Матеріали пов'язані з використанням Wordpress
Drupal [1]
Матеріали пов'язані з використанням Drupal
Поиск
Наші спонсори
Тут може бути розміщена Ваша реклама

Главная » Статьи » Розкручення web-сайту

Обмін посиланнями
    При просуванні сайту важливу роль відіграє обмін посиланнями. Це один з повільних, але найбільш ефективних способів розкручування сайту. Важливо також розуміти, для чого використовується обмін посиланнями. Він потрібний винятково для збільшення тІЦ (індекс цитування Яндекса) і PR (PageRank показник авторитетності Google). Однак, якщо Ви хочете підвищити відвідуваність свого сайту за допомогою обміну посиланнями то, як показує практика, це помилкова думка й такий спосіб не буде ефективним.

  1. Що таке тІЦ і PR? Навіщо вони потрібні?
  2. Види обміну посиланнями
  3. Як правильно скласти посилання?
  4. Правила обміну посиланнями

   Що таке тІЦ і PR? Навіщо вони потрібні?
   Запитаєте: навіщо мені тІЦ і PR? Відповідь: щоб бути в перших місцях знайдених сторінок пошуку в пошукові системах
   Якщо ваш сайт перебуває на першій сторінці рейтингу, наприклад Рамблера, то це вагомо збільшить кількість відвідувачів Вашого сайту: від декількох десятків до декількох сотень відвідувачів в день.
   PageRank - чисельний показник відносної авторитетності сторінки сайту серед всіх інших сторінок інтернету, використовуваний пошуковою машиною Google. В основі PageRank лежить принцип обчислення в наукових колах авторитетності вченого по тому, хто і як часто з інших учених посилається на його роботи. PageRank - історично перший досвід застосування технології, у результаті якого пошукова машина Google стала найвідомішою у світі пошукової машиною
   ВІЦ (виважений індекс цитування) - аналог PageRank, використовуваний пошуковою машиною Яндекс. Через особливості охоплення інтернету Яндексом дозволяє оцінювати авторитетність ресурсу в російськомовному сегменті інтернету. Є твердження, що ВІЦ використовується в алгоритмах ранжирування результатів пошуку Яндекса. На сьогоднішній день одержати для сторінки сайту чисельне значення ВІЦ неможливо.
   ТІЦ (тематичний індекс цитування) - розвиток Яндексом ідеї обчислення ІЦ. ТІЦ відрізняється від ВІЦ тим, що розраховується в цілому для ресурсу, а також показує авторитетність не стосовно всього інтернету, а стосовно тематично близьких ресурсів

   Види обміну посиланнями
   Існують такі види обміну посиланнями:
   - одностороннє пряме посилання (посилання розташовується тільки на одному сайті в однобічному порядку). Такі посилання є найціннішими, особливо якщо ІЦ сайту, на якому встановлено посилання, значний;
   - двостороннє (перехресне) посилання. Такі посилання пошукові системи не оцінюють високо, тому що тут проглядається підтекст хоч і припустимих, але навмисних дій по підвищенню ІЦ Web-ресурсу
   - кільцеві (кругові) посилання (коли кількість сайтів, які обмінюються посиланнями більше двох при цьому відсутні перехресні посилання, наприклад, "сайт А (посилання) --> сайт В (у свою чергу) --> сайт С (замикає кільце) --> сайт А"). Такі посилання, можна зрівняти по цінності з однобічними посиланнями. Як правило, Web-мастера, що мають кілька сайтів активно використовують цю схему.
   Існує практика створення сайтів-близнюків (близьких по тематиці й змісту) на різних піддоменах одного хоста. При цьому, якщо відсутні взаємні посилання, пошукові системи розрізняють ці сайти як окремі й привласнюють їм різні незалежні показники. У таких випадках кільцеві посилання є дуже ефективними.

   Як правильно скласти посилання?
   У тексті посилання повинні обов"язково міститись цільові слова й словосполучення, причому послідовність цих слів бажано іноді змінювати, без втрати значення змісту. Пошукові системи більше цінують якщо ключові слова зустрічаються в тексті посилань у різноманітній послідовності

   Правила обміну посиланнями
   Дотримуючись правил правильного обміну посиланнями Ви досягнете набагато більшої ефективності й витратите менше часу:
   - посилання повинні бути прямі без яких-небудь додаткових параметрів (наприклад, http://site.ua);    - обмінюйтеся посиланнями із сайтами, які мають подібну до Вашого сайту тематику. Наприклад, до тематики "будівництво" близькою буде вважатися тематика "нерухомість", але ніяк не "туризм" або "знайомства";
   - сайти з якими Ви обмінюєтеся повинні мати не нульовий тІЦ (перевірити можна пройшовши по посиланню "http://search.yaca.yandex.ru/yca/cy/ch/site.ua", де site.ua - ім"я сайту;
   - небажано обмінюватись посиланнями із сайтами, які є Вашими конкурентами;
   - глибина сторінки на якій буде перебувати посилання на Ваш сайт не повинна бути більше 3 переходів, (наприклад, Головна сторінка -> Каталог ресурсів -> Розділ каталогу -> Сторінка з Вашим посиланням) інакше пошуковий робот її не проіндексує;
   - посилання на Ваш сайт не повинні бути розміщені на "смітнику" посилань. Зовнішніх посилань не повинно бути більше 30-35, інакше пошукова система проіндексувавши сторінку визначить її як "не інформативну";
   - бувають моменти коли Ви ставите посилання на сайт, а одержуєте зворотну із субдомена даного сайту (наприклад, Ви поставили посилання на "http://site.ua", а у відповідь одержали з "http://link.site.ua"). Це різні сайти й такий обмін має сенс якщо тІЦ "http://link.site.ua" відмінний від нуля

   Однак, після того як Ви зробили взаємний обмін посиланнями Вам необхідно також перевірити їхню дієздатність, інакше від них не буде ніякої користі. Для цього Вам необхідно:
   - періодично перевіряти наявність посилань (іноді у зв"язку з технічними проблемами вони зникають, а іноді деякі "партнери" видаляють їх відразу через кілька днів, розраховуючи одержати одностороннє посилання й на Вашу непоінформованість);
   - періодично перевіряти індексацію сторінки (індексація відбувається раз в 2-3 тижні) з Вашим посиланням. Перевірити індексацію сторінки можна в Яндексе.
Категория: Розкручення web-сайту | Добавил: defaultNick (23.11.2009)
Просмотров: 995
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz