Опис основних видів і способів розкручення web-сайту. Опис різноманітних факторів, які впливають на позицію отриманих сторінок web-сайту при пошуковому запиті.
Обмін статтями це досить непоганий спосіб збільшення тІЦ Яндекса й PR Google. Від Вас потрібно лише написати гарну якісну статтю, яку б із задоволенням розмістили в себе інші сайти, тематика яких схожа на тематику Вашого сайту.
При цьому в статті Вам необхідно не забути розмістити:
1. посилання на Ваш ресурс або на його розділи, сторінки зі статтями;
2. наприкінці тексту вказуйте авторство, а також посилання на Ваш сайт.
Щоб знайти сайти, на яких публікація Вашої статті принесе Вам найбільшу користь, необхідно перейти до Яндекс.Каталогу. І шукати сайти в розділах, які відповідають тематиці Вашого сайту
На сайті знаходимо контактні дані із власником або тими хто відповідає за розміщення контента. Пишемо їм лист (конкретній людині, а не боту) про Ваше бажання опублікувати
в них свою унікальну і якісну статтю. Текст статті розміщайте відразу в листі, скоротите час на переписку й відразу одержите остаточну відповідь
При цьому обов”язково зазначайте, що в статті є корисні посилання, які повинні будуть правильно відображатись на сторінці, а не публікуватися просто текстом. Також, попрохайте (або вимагайте) розмістити посилання на ваш сайт наприкінці статті або у виділеній графі як приналежність Вашого авторства. Якщо відмовляються розміщати посилання - відмовляйтеся й Ви. Немає ніякого сенсу розміщати Вашу роботу без будь-якої користі для Вас.
Ще один важливий момент при публікації Вашої статті на інших сайтах, це обов’язкова перевірка коректного відображення й правильного написання Ваших посилань у статті.
Не дуже люблять деякі редиски правильно відображати посилання й буває:
1. замість прямого посилання вказують щось типу http://їх_сайт/index.php?site=Ваш_сайт (такі посилання пошуковими системами не враховуються);
2. в атрибутах тегу <a> вказують додатковий параметр rel=noffolow (статична вага PR Google по таких посиланнях не передається, більш детальніше про це в офіційній позиції google.com;
3. вміщують тег <a> між тегами <noindex></noindex> (такі посилання не будуть індексуватись пошуковими системами);
4. замість посилання можуть вказати ваше мило (поштова скринька), мабуть щоб Вам писали зацікавлені статтею користувачі. :))))
У таких випадках, пишіть ще раз власникам сайтів і вимагайте від них змінити неправильно зазначені посилання або нехай видаляють статтю. Пишіть гнівні листи, якщо вони продовжують поводитися погано.
Такі способи підвищення тіц і PR заохочуються пошуковими системами, до того ж у Вас з”являється можливість розміщати свої посилання на ресурсах у яких тіц зашкалює за 1000.
Переваги для Вас від розміщення посилань:
- підвищення тіц і PR (при розміщенні на 20-30 нормальних сайтах ІЦ підвищується в середньому на 50-100, PR - на 2);
- надалі на тих же сайтах можна публікувати статті й в подальшому (для зручності можете створити таблицю в MySQL з адресами ваших опублікованих статей).