У рейтингу сайтів всі сайти розташовуються в міру росту їхньої відвідуваності: самі відвідувані сайти розташовані вгорі, а найменш відвідувані - унизу. Для виміру відвідуваності сайту необхідно вставити у свою сторінку спеціальний код, наданий рейтингом. Цей код для кожного рейтингу свій, і може відображатися на сайті у вигляді зображення (кнопки, банера, малюнка) зі статистикою відвідуваності сайту або не відображатись.
Якщо ваш сайт знаходиться на першій сторінці рейтингу, наприклад Рамблера, те це, звичайно, приведе на ваш сайт дуже велику кількість відвідувачів: від декількох десятків до декількох сотень людей щодня.
Найбільш відомими на сьогоднішній день рейтингами є:
Поради по реєстрації в рейтингах
Дуже важливо, щоб назва сайту, яку ви записуєте при реєстрації в рейтингах була цікавою і легко запам”ятовувалась. Намагайтеся не використовувати англійських назв, не треба давати назву тільки заголовними літерами - це дуже погано читається. До того ж, багато рейтингів забороняють писати назви сайтів заголовними літерами.
Ретельно вибирайте рубрику в яку необхідно записати ваш сайт. Рубрика повинна відповідати вашій потенційній цільовій аудиторії. Подивіться в яких рубриках розташовані сайти ваших конкурентів. Подумайте, чи зможете ви з ними конкурувати.
Вам варто брати участь у рейтингах, для виконання хоча б одного з наступних пунктів:
1. У каталозі розміщається посилання на Ваш сайт, що природно впливає на кількість зовнішніх посилань на Ваш Web-Ресурс і підвищує рівень тіц Вашого сайту.
2. Якщо ваш сайт має шанси зайняти верхні рядки рейтингу, то відомо, що близько 80% відвідувачів рейтингу одержує лише перша двадцятка сайтів, розташованих у ньому.
3. Рейтинг є спеціалізованим - тобто, навіть якщо трафік, що приходить через нього буде маленьким, відвідувачі, що потрапили через нього, будуть "цільовими".
4. Рейтинг дає які-небудь переваги новим сайтам (наприклад, має рубрику "нові сайти"), або має розсилання, що сповіщає про нові сайти. Як тільки сайт перестане вважатися новим, з рейтингу можна буде вийти.
Поради по розміщенню лічильника
Намагайтеся розміщати лічильник якнайвище до тегу body, у цьому випадку збільшується ймовірність того, що він встигне завантажитись швидше, ніж користувачі перейдуть на іншу сторінку сайту. Звичайно, робіть це не на шкоду дизайну. Деякі лічильники зараз дозволяють завантажувати код в одну частину сторінки, а картинку в іншу - скористайтеся цим.
И, нарешті, ставте рейтингові лічильники на саму відвідувану сторінку вашого сайту.