Опис основних видів і способів розкручення web-сайту. Опис різноманітних факторів, які впливають на позицію отриманих сторінок web-сайту при пошуковому запиті.
Заробити в Інтернеті може кожний, навіть початківець Web-майстер, вся різниця лише в кількості отриманого заробітку. У цій статті я постараюся наскільки це буде можливо детально і ясно описати основні види можливого заробітку в Інтернеті власників (web-майстрів) Web-ресурсів.
Інформація - основний товар Інтернету, а основним видом заробітку в Інтернеті є плата за розміщення інформації.
Таким чином, під видом заробітку Web-мастера в Інтернеті мається на увазі спосіб розміщення потрібної інформації. По формах і способам розміщення інформації в Інтернеті можна виділити такі види заробітку за допомогою:
1. Рекламних брокерів по операціях з покупкою/продажем посиланнями
Удосконалена модель заробітку на партнерських програмах, все відбувається по наступному принципу - зареєстровані в партнерській системі рекламодавці й вебмастера вибирають найбільш підходящого для себе партнера для подальшого співробітництва. Перші для вигідного розміщення своїх посилань або банерів, а другі для одержання доходу від розміщеної інформації. Однак, для участі в подібних системах необхідно мати сайт із високою відвідуваністю й високим індексом цитування (ваги сторінок з посиланнями на Ваш сайт).
Розкрученими й перевіреними рекламними брокерами на сьогоднішній день є:
Самий старий і надійний брокер (6 років); громіздка система потребуюча часу для вивчення; всі види реклами: час розміщення, покази, кликі, пакетний викуп сторінок (продаж посилань на сторінках до 4 рівнів вкладеності)
Вказавши ціну й кількість можна вкл. авторежим розміщення посилань; більше 80 тис. рекламних площадок; розміщення реклами на вкладених (до 3 рівнів) сторінках рекламних площадок; дешева реклама (від 0,01 центу на місяць).
Виплачує 75% від вартості посилання, зазначеної рекламодавцем; миттєвий автоматичний вивід коштів
2. Систем контекстної реклами
Це реклама, що розташовується у контенті (змісті) поточної сторінки й сайту в цілому. Інакше кажучи, реклама буде відображатись й відповідати тематиці й змісту сторінки, на якій вона розташована у вигляді невеликих рекламних блоків на сайті, на якому рекламуються сайти з тематикою так чи інакше схожою із данним сайту.
Систему контекстної реклами пропонують майже всі пошукові системи:
Таким чином, система контекстної реклами у вигляді блоку з рекламою приносить Web-майстрові прибуток, а користувачам інтернету поінформованість і інформування про сайти зі схожою тематикою, а також про види товарів або послуг, які можуть бути для них цікаві.
Найбільш оптимальним вибором для починаючого Web-майстра, як бачите, є begun.ru, що дозволяє розміщати блоки контекстної реклами на не просунутих сайтах. На сьогоднішній день у цій партнерській програмі бере участь більше 50 тис. рекламних площадок.